"Bullshit"

Siis joo kavereita on paljon ja kaikkee muutaki, mutta ku tästä elämästä puuttuu se "jokin", tai siis mun tapauksessa "joku", ja se alkaa pikkuhiljaa nakertaa mun sisintä ja käydä mun hermoille. Ehkä tää on jotain teini-iän viimeisiä kriisejä tai jotain, mutta mietin vaan et missä on kaikki ne ihanat ihmiset, jotka olis valmiita rakastamaan, eikä haluis vaan mitään helvetin 2kk kestävää suhdetta, missä ei olla ees tosissaa? Aina ne vittu tulee jotain lirkuttelemaa, mut sit ku tulee uus ehdokas vastaan niin mun olemassaolo unohtuu.

Siis vittu... Onhan se nyt helvetin rasittavaa, kun on iso talo, tarpettoman iso telkkari, popcorn kone, poreallas ja.. No siis koko vitun hoito, mut ei ketään, jonka kanssa siitä vois nauttii. Koska on muuten vitun ärsyttävää kattoo yksin siitä saatanan jätti telkkarista netflixii ja kelata et "Vielä joskus tässä vieressä on joku kakslahkeinen.."

Hitto että mua ärsyttää kaikki tommonen paskapuhe siitä, että jokaiselle on joku ja pitää vaan olla kärsivällinen. Bullshit! Mun kärsivällisyys alkaa loppuu. Missä vitussa on Se Oikea? Montako pettymystä pitää vielä kohdata? Miten monta, hä?Jos joku tulee juttelee mulle, niin aina samalla kaavalla: Eka ne jutustelee hetken ja kehuu kui siisti tyyppi mä niitten mielstä oon. Sitten ne alkaa kyselee yhä useemmin kuulumisii ja mitä teet ja on muutenki tosi mukavii. Ja sit yks ilta ne kysyy "Onks sul hyvä perse?" ja sit ne haluu nudeja. Ja sitten ku ei haluu laittaa kellekkää tuntemattomalle limanuljaskalle herutuskuvia, niin ne katoo ku jokun fakin pieru saharaa, eikä tästä sankarista kuule enää sen koommin. Siis vittu Amor rakkauden jumala sais nyt vähä skarpata... Helvetti.. Ei se niin vaikeeta voi olla ku oot sentää jumala!

Sitten se ku kaikki sanoo, että "Hei sinkkuushan on hyvä asia ku oot niin vapaa ja voit elää villisti ;)"
No kuule kun mä en haluu olla villi ja vapaa. Mä haluun, että mut hukutetaan rakkauteen ja suloisiin eleisiin! Ja mäki haluun olla jollekki joku tärkee, johon se voi aina turvautuu ja jota vois rakastaa.

Ja te pikku paskiaiset, jotka sanotte, ettei oo muka hirveetä olla sinkku... ON!

"10 asiaa, mitkä sinkkuudessa vituttaa"

1. Ei  haleja, ei pusuja. Ei minkäänlaista läheisyyden tunnetta
2. Noh, myönnetään.. Oon helvetin yksinäinen tällä hetkellä, joten yksinäisyys
3. Ei voi käpertyä toisen viereen ja nukahtaa
4. Kärsin saatanallisesta puutteesta
5. Kaikilla muilla on joku, paitsi mulla
6. Ei minkäännäkösiä romanttisia hetkiä... Ja on kyllä tylsää
7. Rakkauslaulut ja -elokuvat saa mut vaan vittuuntumaan
8. Ja kyllä, mun itsetunto musertuu pois kun kukaan ei rakasta
9. Ku mä haluisin vaa pitää kädestä ja sanoo "rakastan sua" ja sit pussata otsalle
10. Exällä on jo uus... Vittu

"Ottakaa yhteyttä :)"

Eli kaikki kivat 16-18- vuotiaat  kakslahkeiset voisitte ilmiantaa itsenne tai kaverinne mulle. Kriteerinä on vaan se, että ei saa leikkii mun tunteilla ja mua pitää rakastaa aidosti. Kiitos


- Biitti